logo
Wersja dla niedowidzących
   Biuletyn Informacji Publicznej Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o.
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 Informacje ogólne
minus Informacje ogólne
minus Przedmiot działalności
minus Kontakt z firmą
 Struktura organizacyjna
minus Akt założycielski
minus Podmiot gospodarczy
minus Status prawny
minus Schemat organizacyjny
 Władze spółki
minus Zgromadzenie Wspólników
minus Rada Nadzorcza
minus Zarząd
 Finanse Przedsiębiorstwa
minus Majątek przedsiębiorstwa
plus Wyniki finansowe
 Aktualności
plus Komunikaty
 Kontrole
minus Rejestr kontroli
 Redakcja biuletynu
minus Kontakt
 Sprawy do załatwienia
A A A


Dotyczy przetargu nr ZP/7/PN/07 na dostawę olejów: silnikowego,  przekładniowego, hydraulicznego, smarów , koncentratu na bazie glikolu dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o.

W wyniku wniesionych przez Wykonawców zapytań dotyczących przetargu nieograniczonego na dostawę olejów: silnikowego,  przekładniowego, hydraulicznego, smarów , koncentratu na bazie glikolu dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o. znak sprawy ZP/7/PN/07, Miejski Zakład Komunikacji w Malborku sp. z o.o. informuje:
Pytanie nr 1:
Zgodnie z posiadaną przez nas wiedzą w zakresie doboru olejów silnikowych nie znamy oleju, który spełniałby wymagania np  MAN 3275, Mercedes Blatt 228.1i równocześnie był klasy jakościowej ACEA  B5. Dlatego proszę o podanie pełnej nazwy oleju jaki był dotychczas stosowany ? 
Odpowiedź:
Obecnie zamawiający stosuje olej mineralny do silników wysokoprężnych; klasa lepkości 15W/40, klasa jakości wg API: min. CF-4, minimalny przebieg między wymianami (w ruchu miejskim) 40.000 km, 3.000 l /rok w opakowaniu 1.000 l.(mauzer).
Pytanie nr 2:
Podana przez Państwa norma Ford CEOL/27/T/79 nie jest używana przez żaden
z autoryzowanych serwisów. Z uzyskanych przeze mnie informacji od autoryzowanych serwisów ustaliłam, że używają one olejów silnikowych różnych producentów spełniających normy MAN M 3275, VOLVO VDS-2, MERCEDES BENZ 228.3. Czy tym samym oferując produkt spełniający te normy będzie on przez Państwa honorowany przy autobusach SCANIA?
Odpowiedź:
Zamawiający będzie honorował w autobusach oleje silnikowe spełniające normy MAN M 3275, VOLVO VDS-2, MERCEDES BENZ 228.3, zgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie nr 3:
Podana przez Państwa norma dotyczy oleju silnikowego syntetycznego (SAE 0W30, 5W30). Tym samym wymagane parametry są inne od wymogów stawianych mineralnemu środkowi smarnemu (SAE 15W40), który spełnia parametry jakościowe wymagane przez Państwa dla innych silników pracujących w Waszym taborze.
Z przeprowadzonego rozeznania ustaliłam, że autoryzowane serwisy stosują syntetyczne oleje silnikowe różnych producentów spełniających normę ACEA B5.
W związku z tym użycie jednego oleju silnikowego zgodnego ze wszystkimi podanymi przez Państwa normami jest niemożliwe ze względu na ich wzajemne wykluczanie się.
Czy tym samym dopuszczacie Państwo złożenie oferty na 2 rodzaje olejów silnikowych tzn. olej mineralny spełniający podane przez Państwa normy i olej silnikowy syntetyczny dla Iveco Daily spełniający normę ACEA B5?  Jeśli nie, proszę o podanie sposobu w jaki należy złożyć ofertę, aby była przez Państwa akceptowana.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na 2 rodzaje olejów silnikowych tzn. olej mineralny spełniający podane w SIWZ normy i olej silnikowy syntetyczny dla Iveco Daily spełniający normę ACEA B5.
Pytanie nr 4:
Proponowany przez moją firmę produkt będzie spełniać wyższą normę MB 228.3 (tym samym spełnia wymagania jakościowe MB 228.1 i MB 228.2). Czy w związku z tym spotka się z Państwa akceptacją?
Odpowiedź:
Zamawiający uzna olej o wyższej normie MB 228.3
Pytanie nr 5:
Czy dopuszczacie Państwo stosowanie środków smarnych z dodatkami estrów olejów roślinnych?.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dopuszcza stosowania środków smarnych z dodatkami estrów olejów roślinnych.
Pytanie nr 6:
Czy oferenci powinni składać oświadczenie, że w oferowanych produktach nie stosują estrów lub domieszek oleju roślinnego?.
Odpowiedź:
Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że w oferowanych produktach nie stosują estrów lub domieszek oleju roślinnego?.
Pytanie nr 7:
Czy przedmiot zamówienia musi być dostarczany do zamawiającego  w oryginalnie zamkniętych opakowaniach producenta, czy mogą to być oryginalnie zamknięte opakowania dystrybutora?.
Odpowiedź:
Przedmiot zamówienia musi być dostarczany do Zamawiającego  w oryginalnie zamkniętych opakowaniach producenta.

 

Nazwa dokumentu: Dotyczy przetargu nr ZP/7/PN/07 na dostawę olejów: silnikowego, przekładniowego, hydraulicznego, smarów , koncentratu na bazie glikolu dla Miejskiego Zakładu Komunikacji w Malborku sp. z o.o.
Podmiot udostępniający: M.Z.K w Malborku sp. z o.o.
Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2007-06-27 13:27:09
Data udostępnienia informacji: 2007-06-27 13:27:09
Data ostatniej aktualizacji: 2007-06-27 13:44:54

Wersja do wydruku...

corner   corner